A Tóth József blog

A Tóth József blog

2018. június 07. - The55man
  • d935aff9-04f2-4f1c-9686-4bad9e918141.jpeg
  • Helyes táplálkozás
  • Testmozgás

Ki ne gondolna erre a 2 stratégiára, amikor fogyni szeretne ? Szerintem mindenki ezekkel kezdi, mégis a legtöbben újra meg újra kudarcot vallanak. Természetesen nem állítom, hogy akár a táplálkozást, akár a mozgást figyelmen kívül kell hagynunk, ezek tényleg nagyon fontosak nem csak a súlycsökkentés, hanem az egészség szempontjából is. Azonban ha annyira nyilvánvaló, hogyan kell lefogyni, akkor a legtöbben miért szenvednek vele éveket ( ėvtizedeket ) ? 

Mi van ha van egy ütőképesebb stratégia ?

Nos, én ismerem a túlsúly okozta érzelmi, lelki sőt fizikai fájdalmat. Egész gyerekkoromban kövér voltam. Kínzott a tudat, hogy senkinek sem fogom tetszeni,  nevetség tárgya leszek és mindig megkülönböztetnek majd.  Rémes volt. 

DE.

Nem nyugodtam bele a helyzetembe, ezért fogyókúrákba hajszoltam magam és állandóan koplaltam ( kivéve persze amikor már nem bírtam tovább és 10 perc alatt degeszre ettem magam, így kezdhettem előről megint ). Volt azonban egy nagyon jó tulajdonságom. Érdekelt, hogyan lehetséges, hogy mások majdnem annyit ettek mint én, mégis soványak maradtak. Érdekelt mi okozza ezt a különbséget. Elkezdtem tanulni és nagyon érdekes dolgokra bukkantam. Felfedeztem stratégiàkat amik iszonyatosan jól működnek, nem csak a fogyásban, hanem az ideális súly megtartásában is.  El is mondom neked az egyik kedvencemet. Az egyik legerőteljesebb stratégiàt. 

Ha tényleg fogyni szeretnél, akkor az első és legfontosabb lépés amit megtehetsz, az hogy odafigyelsz a belső párbeszédedre.  Komolyan.  

Amikor folyton arről beszélsz milyen kövér vagy, mennyire szarul érzed magad miatta és mennyi frusztrációt okoz ez neked, akkor azzal a lehető legrosszabb dolgot teszed. 

Arról kéne beszélned milyen jó érzés karcsúnak lenni , milyen jól áll rajtad az a ruhadarab és milyen energikus vagy az egész nap folyamán. Tudom, hogy a legtöbb embernek ez egy hülye játéknak tűnik, de ha tényleg tudnád, hogyan kell lefogyni már  sikerült volna, nem ?  

Ahhoz, hogy sikerüljön, a célodnak a tudatalatti elmébe kell kerülnie, ahhoz pedig, hogy oda kerüljön úgy kell tenned, mintha már elérted volna a célod. Arra pedig az egyik leghatékonyabb módszer, a helyes belső párbeszéd. 

 

-TJ

ui: A következő hét folyamán csak a fogyókúrával foglalkozunk, ha szeretnél többet tudni, akkor nézz be majd, vagy ismersz valakit akit ez érdekelni fog, akkor kérlek küld neki tovább :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://jozseftoth.blog.hu/api/trackback/id/tr8614030386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása