A Tóth József blog

A Tóth József blog

2018. június 13. - The55man

202433dd-1caf-4928-a0d8-e4ffd33150f2.pngA fogyás azzal kezdődik, hogy találsz valamit amiért érdemes lefogynod!
Ezt a mondatot szerintem olvasd el mégegyszer. Aztán mégegyszer és érdemes hangosan is felolvasnod.

Az egészségügyi kockázatok, a gúnyos megjegyzések, de még a folytonos rossz közérzet sem biztos, hogy megadja neked az igazi MIÉRTED!

Nyolcadikos voltam az általános iskolában. Nagybátyámék akkoriban kezdtek el motocrossozni. Nem egyszer hallottam őket arról beszélni, hogy, mennyire várják a vasárnapot, amikor összejönnek pályán amit ők építettek és ott “csapatják” a többiekkel. Minden alkalommal hívtak engem is, de valamiért sosem mentem ki. Tulajdonképpen a haverjaim voltak, akik már egy ideje kijártak megnézni, hogyan “csapatjákl a motorosok. Ők vettek végül rá, hogy menjek el velük. Tetszett az amit ott láttam, de még mindig nagyon idegen volt számomra. Elhízott gyerek voltam, nem gondoltam rá, hogy a motorozás nekem való. Viszont nagyon hamar történt valami amire nem számítottam! Nagybátyám megàllt mellettünk a zöld színű Kawasaki motorjával és az első mondata ez volt! Na kipróbálod ? Wow. Épp, hogy megérkeztünk. Nem tudtam mit mondani. Nem éreztem képesnek magam arra, hogy egy ilyen motort vezessek. Még a lábam sem érne le róla – gondoltam ! Fogalmam sincs, hogy honnan jött az erő vagy miért, de végülis azt mondtam: persze! Ami azután jött alapjában változtatott meg mindent! Méghozzá örökre! A nagybátyám segített beindítani a motort, elmondta melyik a váltó, hogyan kell elindulni és mit kell csinálni ha megakarok állni. Én pedig kiengedtem a kuplungot!
És akkor ennyi volt. Ez az ami mindig is hiányzott nekem! Az a hang, az az érzés, az az erő ami abban a motorban volt, soha még hasonlóval sem találkoztam! Felülmúlhatatlan érzés. Tudtam, hogy többet akarok belőle. Sokkal többet. Bár nem volt egyszerű csata a szüleimmel, végül hónapokkal később én is elkezdhettem motorozni, már a saját motorommal. Egyre több embert ismertem meg a motorosok közül és bizony feltűnt, hogy azok a srácok akik gyorsak és versenyeket nyernek, ők bizony nem olyan pocakosak mint én. Tulajdonképpen épp az ellenkezője. Kisportoltak voltak és életerősek. Én csak motorozni szerettem. De mivel azt nagyon, ezért újra fogyókúrába kezdtem, ami ezúttal nagyon jól működött. Korábban is próbálkoztam már, de valahogy mindig a kalóriák győztek. Most viszont végre volt igazi okom lefogyni. Azért fogyókúráztam, mert én akartam, nem azért mert muszáj volt. Nem a karcsúság volt az álmom, az volt az álmom, hogy elismert versenyző legyek. Az egyik dolog pedig amit meg kellett tennem ezért, hogy lefogyok. Remélem érted a lényeget. Ha ez nekem működött, akkor neked is működni fog.

A szokásaink rabjai vagyunk, nem szeretjük a változást és minél idősebbek vagyunk, annál nehezebben próbálunk ki új dolgokat. Tanulj meg igent mondani. Ha meglenne a miérted, már fogyásban lennél, nem ? Mondj igent egy kicsit többször az új dolgokra és ki tudja lehet, hogy nem csak néhány kilótól szabadulsz meg, de a nevedet is sokan megismerjük majd...

- Tj

 

ui: Egész héten a fogyás témakörével foglalkozunk, ha ismersz valakit akit érdekelhet, akkor küldd neki tovább kérlek!

+ Ha tetszett neked a blog és van a témával kapcsolatban kérdésed, szeretnél többet tudni, akkor kérdezz a ( jozseft930@gmail.com ) email címen. Igyekszem hamar válaszolni! ELKÖTELEZTEM MAGAM, HOGY SEGÍTEK, AMIVEL CSAK TUDOK!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jozseftoth.blog.hu/api/trackback/id/tr414045988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása