A Tóth József blog

A Tóth József blog

A sikeres új évi fogadalom titka

2018. december 31. - The55man

b8abe3e8-f683-4a6e-8c90-d5df89e216ee.jpeg

Nekem már van új évi fogadalmam. Szerintem neked is. Tudjuk, hogy a legtöbben szeretnénk...

- Leszokni a cigiről
- Elkezdeni edzeni
- Lefogyni
- Kevesebbet költeni
- Többet utazni
- Több időt tölteni a családdal
- Szert tenni új képességekre
- Nyelvet tanulni

A felmérések szerint 92%-a ezeknek a fogadalmaknak már az első héten elbukik. Szeretném ha velünk nem ez történne!
Mit csinál másképp aki sikerrel jár ?

Tavaly ilyenkor eldöntöttem, hogy csinálok egy német nyelvvizsgát. Ezzel nem voltam egyedül. Biztos vagyok benne, hogy sok embernek van hasonló célja. Nekem azért sikerült, mert rászántam magam, hogy naponta fél órát a némettel foglalkozzak. Következetes voltam és fegyelmezett. Először úgy tűnt semmit sem haladok, de a sok apró erőfeszítés összeadódott és olyan sokat fejlődtem, hogy elsőre átmentem a vizsgán!

Kitűzhetsz bármilyen célt. Addig nem fogod elérni, amíg ki nem alakítod a szokásokat amik a vágyott eredményt produkálják!

  “Ha azt teszed amit mindig is tettél, azt fogod kapni, amit mindig is kaptál”
- Tony Robbins

Ha új eredményt akarsz, új szokásokra lesz szükséged.

Az újévi fogadalom azt jelenti, hajlandó vagy a jelenlegi szokásaidat, új szokásokra cserélni. Egyszerű. Nem könnyű, de egyszerű!

Remélem velem maradsz jövőre is. Megbeszéljük, milyen módon lehet új szokásokat formálni ! Örülök, hogy eddig itt voltál és Boldog Új Évet Kívánok!

 

-TJ

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jozseftoth.blog.hu/api/trackback/id/tr2414525520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása