A Tóth József blog

A Tóth József blog

Belehalnál ha azt csinálnád, amit szeretsz ?

2019. december 06. - The55man


lidya-nada-_0akqa9gr4s-unsplash.jpg

Az emberek jelentős része elégedetlen azzal, amit csinál...  és vannak, akik a pokolba kívánják... 

...de akkor miért csinálják ?   Most komolyan.. Miért ? 

Azért, mert kondícionálva lettek arra, hogy csinálják... 

Minden amit te és én emberi lények teszünk az meggyőződések, elvárások sokaságának eredménye, amelyeket útközben tanultunk... 

Én értem, hogy a magad módján különleges akarsz lenni..  ..én is..  DE, a mód amit manapság használunk az botrány...

Egy gyerek sem született úgy, hogy a diplomái számától érezte magát valakinek. Egy gyerek sem vágyott tetoválásra és piercingre azért, hogy különlegesnek érezze  magát..  ..és főleg... egy gyerek sem akart sok pénzt keresni azért, hogy méltó legyen a szeretetre...

Ezeket útközben tanultuk...   ...sőt... olyan jól megtanultuk, hogy mostmár ezek az ideálok irányítanak bennünket..  

Milliók vannak világszerte ( igen én is bűnös vagyok ) akik nem csinálták/csinálják azt, amire vágynak, mert akkor nem lesznek elég különlegesek a társadalom szemében... 

Festeni akarnak, de az nem munka ... Buszt akarnak vezetni, de akkor lúzernek nézik őket... Érzik, hogy tanárnak születtek, de azok keveset keresnek...  Imádnak felszolgálni, de akkor nem lesznek híresek

 

Édesanyám azt mondta: Ha katona leszel, akkor Tábornok lesz belőled. Ha szerzetes, akkor te leszel a Pápa. ..Én viszont festő lettem, így lett belőlem Picasso!

- Picasso 

 


A különlegességre törekvés nagy úr. Kikerülni nem tudod, de dönthetsz arról, hogyan éred el... Elfogadod egy búval baszott társadalom normáit, vagy saját magadnak felelsz meg ?

Pénz. Csillogás. iPhone. Tetkó. Gucci.  Ezek mind nagyszerű dolgok, de ha csak azért akarod őket, hogy többnek tűnj másoknál, akkor szerintem bajban vagy...

Arról nem is beszélve, hogy...

Ezek közül már egyik sem ritka manapság...  Azok az idők elmúltak...

Tudod mi a ritka ?

Valaki aki a saját normái szerint él...  Aki azt csinálja, amire született... Aki a szívére hallgat az egója helyett...  Az a ritka manapság...


A boldogság az új különlegesség...  .. és egyre inkább az..

 

- TJ 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jozseftoth.blog.hu/api/trackback/id/tr5015109578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása